15 Ocak 2010 Cuma

ESEMEN KÖYÜ CAMİSİNDE YENİLENMİŞ HALİYLE İLK CUMA NAMAZI KILINDI.

ESEMEN KÖYÜ CAMSİNİN ONARIMI KISMEN BİTTİ.
15.Ocak.2010 cuma günü Esemen köyü'ne gittik. ağustos ayından beri tamir ve bakımı yapılan köy camisinin içinin kısmen bittiğini, bu nedenle ilk cuma zamazının kılınması için ibadete hazır olduğunu gördük. Cuma namazından önce okunan Mevlid-i Şerifi dinledik. Cuma namazını icra ettikten sonra köylülerimizle ve çevre köylerden gelenlerle çay içip sohbet ettik.
Bu arada konu ile ilgili olarak Esemen Köyü Muhtarı Nazım Başkandan bilgi aldık. Başkan bize yaptığı açıklamada;
"Ağustos ayından bu yana camimize onarım yapıyoruz. Hayırseverler tarafından yapılan ayni yardımlarla caminin içini bitirdik. Cami içinde tavanı lambiri, duvarları saten sıva ve boya yaptık. Kadınların namaz kıldıkları yerin çıkış merdivenini de değiştirdik. Çerçeveleri de plastik doğrama yaptık. Kısacası caminin içini bitirdik sayılır. Ancak yine de ihtiyaçlar var. Bahar gelince dışını da yaptırmayı düşünüyoruz. Ben buradan bizim yaptığımız çalışmayı her türlü destekleyenlere şükranlarımı sunuyorum. Çalışmalar devam edecek" dedi.

VİDEOYU İZLEMEK İÇİN AŞAĞIDAKİ BÜTONU YIKLAYIN

(yılların tükenmeyen sesi Cemal Hocamın sesinden mevlid)

Ben gerçekten çok beğendim. Burada çektiğimiz görüntü ve fotoğrafları da sizlerle paylaşmak istedim.


.

1 yorum:

Alp dedi ki...

Sayın başkanım bakıyorum artık köy gezilerine bensiz gidiyorsunuz..:))
öyle olsun bakalım..:))
Tabi bu işin şaka kısmı
Böyle hayırlı işlere katkıları olanlardan Yüce Yaratıcım razı olsun...